مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:552021-08-03پزشكي

اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستانی واکسینه می شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در آستانه روز خبرنگار، با همکاری این اداره کل، خانه مطبوعات، رسانه ها و دانشگاه علوم پزشکی، اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستانی واکسینه می شوند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در آستانه روز خبرنگار، با همکاری این اداره کل، خانه مطبوعات، رسانه ها و دانشگاه علوم پزشکی، اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستانی واکسینه می شوند.

احمدحسین فتایی امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون اصحاب رسانه و خبرنگاران استان، اظهار کرد: طبق هماهنگی های بعمل آمده، طرح واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با همکاری این اداره کل، خانه مطبوعات و رسانه ها و دانشگاه علوم پزشکی، روز پنجشنبه چهاردهم مردادماه برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: بر همین اساس اصحاب رسانه استان می توانند در این تاریخ از ساعت 8:30 صبح تا 16 عصر با حضور در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد، دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: تمامی برنامه ریزی ها و مقدمات اولیه برای اجرای موفق این طرح با رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی صورت پذیرفته و از خبرنگاران استان می خواهیم در ساعت مقرر و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل واکسیناسیون حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستانی واکسینه می شوند

اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستانی واکسینه می شوند