مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:502021-08-03ورزشي

نور استادیوم آزادی کرمانشاه یک پنجم استاندار/ مشکل به صورت موقت حل شد


نماینده فدراسیون فوتبال در استان کرمانشاه نور استادیوم آزادی را یک پنجم استاندار عنوان کرد و گفت: در صورتی که فوتبال استان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک و یا لیگ برتر بخواهد تیمداری کند باید مشکلات این ورزشگاه را رفع کند.

- وحید درودیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طی بازدیدی که 20 روز پیش از مجموعه ورزشی آزادی به عمل آمد و تمامی مشکلات این مجموعه بیان شد که در صورت رفع مشکلات فعلی استان کرمانشاه می تواند میزبان تیم دسته یک یا لیگ برتر باشد.

وی گفت: در بازدیدهای پیش مقدار نور استادیوم آزادی 200 تا 300 لوکس بود که از مقدار استاندار آن پایین تر بود، اما طبق صورتجلسه ای که انجام شد قرار شده 40 عدد لامپ زرد تبدیل به لامپ سفید شود که این مقدار نور به 500 الی 550 لوکس برسد تا بتوانیم روز پنجشنبه بازی تیم بعثت استان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

نماینده فدراسیون فوتبال در استان کرمانشاه افزود: در صورتی که فوتبال استان کرمانشاه در مسابقات لیگ دسته یک و یا لیگ برتر بخواهد تیمداری کند باید با تعویض پایه های پروژکتور بهترین پروژکتورها نصب شود چون در لیگ دسته یک باید مقدار نور 800 الی 1000 لوکس باشد اما برای لیگ برتر باید مقدار نور 1000 لوکس را داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نور استادیوم آزادی کرمانشاه یک پنجم استاندار/ مشکل به صورت موقت حل شد

نور استادیوم آزادی کرمانشاه یک پنجم استاندار/ مشکل به صورت موقت حل شد