مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-03پزشكي

تاکنون 23 هزار فرهنگی فارس واکسینه شده اند


با همکاری وزارت بهداشت بیش از 23 هزار فرهنگیان این استان تا پایان روز 11 مرداد، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: با همکاری وزارت بهداشت بیش از 23 هزار فرهنگیان این استان تا پایان روز 11 مرداد، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

فرهاد اسماعیلی سه شنبه 12 مرداد در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون فرهنگیان در شیراز بیان کرد: خوشبختانه فارس بلافاصله پس از اعلام وزارت آموزش وپرورش با همکاری خوب دانشگاه های علوم پزشکی در فارس توانست تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.

او افزود: از روز پنجشنبه 7 مرداد ماه کار واکسیناسیون آغاز و بیش از 23 هزار فرهنگی فارسی تا روز دوشنبه 11 مردادماه مرحله اول واکسیناسیون خود را برعلیه ویروس کرونا انجام داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در همه شهرستان ها و مناطق استان با نظر دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز و شبکه های بهداشت ودرمان، پایگاه های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه اندازی شده و برخی از این شهرستانها ومناطق نیز تزریق واکسن فرهنگیان خود را به پایان رساندند.

اسماعیلی ادامه داد: کلانشهر شیراز نیز دو پایگاه ویژه فرهنگیان نواحی 4 گانه شهرشیراز راه اندازی شده که فرهنگیان هرناحیه براساس برنامه های اعلامی به آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 23 هزار فرهنگی فارس واکسینه شده اند

تاکنون 23 هزار فرهنگی فارس واکسینه شده اند