مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-03فناوري

زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه به صنایع معرفی می شود


سازمان فضایی ایران زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه را در دومین رویداد فناورانه «ستکس» به سازمان ها و صنایع نیازمند معرفی می کند.

- ، سازمان فضایی ایران در راستای ترویج و توسعه کسب و کارهای فضاپایه و همچنین آشنایی علاقه مندان و ایده پردازان با کسب و کارهای فضاپایه و نمونه نیازهای فناورانه سازمان ها، دومین رویداد از مجموعه رویدادهای ستکس با عنوان معرفی زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه را برگزار می کند.

در این رویداد که فردا 13 مرداد ماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود، ضمن معرفی کسب و کارها و کاربردهای نوین حوزه فضایی، نمونه چالش های فناورانه سازمان ها و صنایع که با فناوری فضایی قابل رفع است، ارائه می شوند.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد، آشنایی علاقه مندان و ایده پردازان با زمینه فعالیت ها و نمونه چالش های موجود در صنایع و نیز معرفی زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه است.

یکی از خلأهای زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، عدم آشنایی شرکت های فناور و دانش بنیان با نیازهای صنعتی و فناوری کشور است که با برگزاری این نوع رویدادها نیازهای احصاء شده صنعت را اختیار صاحبان فناوری قرار می دهد.

نحوه حضور در این رویداد مجازی که زمان برگزاری آن 13 مرداد ماه جاری از ساعت 9 الی 13 و به صورت رایگان است، در صفحه سازمان فضایی ایران توضیح داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه به صنایع معرفی می شود

زیست بوم کسب و کارهای فضاپایه به صنایع معرفی می شود