مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-03سياسي

نهادهای فرهنگی و دینی برای برقراری ارتباط مجدد با مردم فعال تر از قبل عمل کنند


امام جمعه یزد با اشاره به اینکه کرونا و تعطیلی مساجد سبب شد تا ارتباط مردم و روحانیت کمرنگ شود، گفت: روحانیون و نهادهای فرهنگی برای برقراری ارتباط مجدد با مردم، - فعالتر از قبل عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتاسفانه مساجد تعطیل و ارتباط مردم با مساجد و روحانیت کمرنگ شد و عده ای نیز در این میان به اهداف خود که همان قطع شدن یا کمرنگ شدن ارتباط مردم و روحانیت و تعطیل شدن مراسم امام حسین (ع) بود، دست یافتند اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید در این زمینه ورود کند و اجازه ندهد دشمنان از این خلأ به نفع خود استفاده کنند.

پر شدن خلأ برنامه های دینی با فضای مجازی امام جمعه یزد ادامه داد: با پیگیری ها و صحبت های انجام شده با مسئولان، قرار شد مساجد با رعایت پروتکل ها دایر باشند و مانند روزهای اول شیوع کرونا که مساجد را بستند و قفل کردند، عمل نشود تا این ارتباط به تدریج برقرار شود.

ناصری عنوان کرد: باید با تمام قوا برای معرفی شعائر اسلامی و مناسبت هایی که اسلام را زنده نگه می دارد، حرکت کنیم و در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد یادآور شد: فضای مجازی در اختیار دشمنان ماست و هرگونه بخواهند در این فضا عمل می کنند که آثار آن را امروز در جامعه می بینیم و در چنین شرایطی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی و دینی برای برقراری ارتباط مجدد با مردم فعال تر از قبل عمل کنند

نهادهای فرهنگی و دینی برای برقراری ارتباط مجدد با مردم فعال تر از قبل عمل کنند