مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-03سياسي

رییسی: هرجا به رهنمودهای امام و رهبری و سیاست های نظام توجه شد کارها پیش رفت


این پیام مردم در انتخابات بود که با فساد مبارزه شود، عدالت حاکم شود و به روابط ناسالم اداری و هر آنچه که پیوندی با جامعه اسلامی ندارد پایان یابد.

- این پیام مردم در انتخابات بود که با فساد مبارزه شود، عدالت حاکم شود و به روابط ناسالم اداری و هر آنچه که پیوندی با جامعه اسلامی ندارد پایان یابد.

رییس دولت سیزدهم در مراسم تنفیذ خود تاکید کرد:هرجا به رهنمودهای امام و رهبری و سیاستهای نظام توجه شد کارها پیش رفت و امور انجام شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری خود توسط رهبری انقلاب در حسینیه امام خمینی با بیان اینکه شرط ادب و احترام در حکم تنفیذ از سوی رهبری انقلاب این بود که دست مبارک ایشان را می بوسیدم، گفت: به دلیل رعایت پروتکل ها این توفیق از من سلب شد.

از درگاه خداوند شکر نعمت اعتماد مردم و رهبری انقلاب اسلامی به خود را به جای می آورم.

خورشید تابناک مردم سالاری دینی بیش از 40 سال است در این سرزمین با هدایت امام بزرگوار و با همت والای مردم بزرگ و وظیفه شناس ما طلوع کرده و مدل حکمرانی نوینی به عالم عرضه شده است.

وی افزود: در این مدل، امر دین در برابر دنیا، امر عزت در کنار رفاه به عالم عرضه شد تا بدانند پیوند معنویت با زندگی انسان معاصر را و اینکه دین می تواند در متن زندگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: هرجا به رهنمودهای امام و رهبری و سیاست های نظام توجه شد کارها پیش رفت

رییسی: هرجا به رهنمودهای امام و رهبری و سیاست های نظام توجه شد کارها پیش رفت