مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-03پزشكي

فارس در آستانه فاجعه کرونایی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد که با تداوم وضعیت فعلی به لحاظ رعایت نشدن پروتکل ها و محدود نشدن فعالیت ها، طی هفته های آینده باید منتظر فاجعه آفرینی شیوع کرونا در فارس باشیم.

- مهرزاد لطفی سه شنبه 12 مرداد در جلسه روزانه ستاد مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، گفت: با توجه به روند افزایشی موارد ابتلا به کروناویروس در فارس و مرگ روزانه تعداد زیادی از هم استانی ها بر اثر این بیماری، تداوم بی توجهی و سهل انگاری ها در برابر کروناویروس، یک تهدید جدی بوده و افزایش موارد ابتلا و مرگ و میر را به همراه دارد.

او با ابراز نگرانی از وضعیت پیش رو نسبت به بیماری کووید19 و ورود ویروس جهش یافته دلتا در استان، از افزایش قابل توجه مراجعان به مراکز منتخب درمان سرپایی کروناویروس(16 ساعته) در سطح استان خبر داد و گفت: این روند نشانگر افزایش سرعت ابتلا به این بیماری و انتقال آن در بین افراد جامعه است.

جان باختن 78 نفر در فارس بر اثر کروناویروس در 72 ساعت گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه طی 72 ساعت گذشته 78 نفر در فارس جانشان را براثر ابتلا به کرونا از دست داده اند، به هموطنان در خصوص لزوم جدی گرفتن رعایت پروتکلهای بهداشتی هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در آستانه فاجعه کرونایی است

فارس در آستانه فاجعه کرونایی است