مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-03اقتصادي

یزدی ها امسال قریب به 12 میلیارد تومان زکات دادند


مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان این که نیکوکاران یزدی از ابتدای سال تاکنون 11 میلیارد و 800 میلیون تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کرده اند، - ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد با بیان این که نیکوکاران یزدی از ابتدای سال تاکنون 11 میلیارد و 800 میلیون تومان زکات واجب و مستحبی پرداخت کرده اند، گفت: 98 درصد زکات دریافتی در استان در امور محرومان و دو درصد برای ساخت طرح های عمرانی عام المنفعه هزینه شد.

محمد شجاعان با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری فرمانداران، بخشداران، دهیاران، روحانیون و مبلغین و عاملین زکات با دبیرخانه شورای زکات (کمیته امداد)، افزود: از مجموع زکات هزینه شده در امور محرومان 47 درصد برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، 31 درصد برای معیشت محرومان، 9 درصد برای ساخت، مرمت و بازسازی مسکن نیازمندان، 10 درصد برای امور تحصیلی و فرهنگی مددجویان تحت حمایت و سه درصد برای کمک به هزینه درمانی محرومان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از زکات جمع آوری شده در قالب زکات مستحبی و سه میلیارد و 300 میلیون تومان زکات واجب بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان این که 25 هزار خانوار نیازمند با جمعیت 50 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد قرار دارند، این در حالی است که 10 هزار خانوار دارای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها امسال قریب به 12 میلیارد تومان زکات دادند

یزدی ها امسال قریب به 12 میلیارد تومان زکات دادند