مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:152021-08-03اقتصادي

19.5 درصد مدارس نیازمند تخریب و مقاوم سازی /پرونده بخاری های گازی در حال بسته شدن


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه سال 95 حدود 30 درصد مدارس کشور نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی بودند که اکنون این آمار به 19.

- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه سال 95 حدود 30 درصد مدارس کشور نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی بودند که اکنون این آمار به 19.

5 درصد رسیده است و از این میزان، حدود هفت درصد این مدارس، تخریبی هستند گفت: 30 هزار میلیارد تومان از سال 1396 تاکنون در امر مدرسه سازی هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر در پنل تخصصی پروژه مهر سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش که در اردوگاه باهنر برگزار شد با اشاره به برخی وعده های مدیران ادوار گذشته و عدم تحقق و عمل به آنها که موجب حواشی و سیاه نمایی به ویژه در رسانه های بیگانه شده است گفت: به عنوان مثال حذف مدارس خشتی و گلی در سال های نه چندان دور، حل معضل سرویس بهداشتی نامناسب و حل مشکل بخاری های نفتی در سال های گذشته از جمله وعده هایی است که محقق نشده بود و در رسانه ها انعکاس یافته موجب شکل گیری ادبیات نامناسبی در میان منتقدین شده بود.

وی افزود: سال 95 حدود 30 درصد مدارس کشور نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی بودند که اکنون این آمار به 19.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19.5 درصد مدارس نیازمند تخریب و مقاوم سازی /پرونده بخاری های گازی در حال بسته شدن

19.5 درصد مدارس نیازمند تخریب و مقاوم سازی /پرونده بخاری های گازی در حال بسته شدن