مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-03اقتصادي

ممنوعیت فعالیت تالارها، استخرهای سرپوشیده و رستوران ها در خراسان جنوبی


مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی از گسترش تبلیغات محیطی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: فعالیت تالارها، باشگاه های بدنسازی، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا خراسان جنوبی از گسترش تبلیغات محیطی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: فعالیت تالارها، باشگاه های بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و رستوران ها نیز ممنوع شده است.

ناصر نبی زاده، روز گذشته 11 مردادماه در هفتاد و هفتمین نشست کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی افزود: هفته گذشته هشت دستگاه شامل آموزش و پرورش، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت گاز، امور مالیاتی، حفاظت محیط زیست، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تبلیغات محیطی مقابله با کرونا اقدام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از نصب 760 متر مربع تبلیغات محیطی در شهرستان های استان نیز خبر داد و گفت: بازنشر محتواهای تولید شده در گروه های شهرستانی و اطلاع رسانی چهره به چهره از دیگر اقدامات انجام شده طی هفته گذشته در شهرستان ها بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن تقدیر از فعالیت رسانه های استان در راستای اطلاع رسانی و پاسخ به ابهامات و شایعات تاکید کرد: برای اطلاع رسانی باید از تمامی ظرفیت های موجود، روابط عمومی ها، ساختارهای مردم نهاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فعالیت تالارها، استخرهای سرپوشیده و رستوران ها در خراسان جنوبی

ممنوعیت فعالیت تالارها، استخرهای سرپوشیده و رستوران ها در خراسان جنوبی