مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-03اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم جاده ملی لنده به تشان در آینده نزدیک


فرماندار شهرستان لنده در بازدید از جاده ملی در دست ساخت لنده به تشان و بهبهان گفت: قطعه اول این مسیر ترانزیتی و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه – دهدشت دی ماه سال 98 با حضور مسئولان کشوری وارد فاز اجرایی شد.

- تورج رزمجو ، در گفت وگو باخبرنگار ایسنا افزود: طول مسیر قطعه اول این مسیر را 5 و نیم کیلومتر اعلام کرد و افزود: برای اجرای این قطعه به همراه ساخت ابنیه فنی و پل ها و همچنین زیر سازی و آسفالت 470 میلیارد ریال اختصاص داده شد.

تورج رزمجو از اختصاص 570 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان توسعه راه های کشور برای اجرای مرحله دوم این جاده ملی خبر داد و اظهارکرد: عملیات اجرایی این قطعه به طول 47 کیلومتر در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این جاده ملی، مسیر 100 کیلومتری لنده به بهبهان 55 کیلومتر کاهش یافته که این مسیری 45 کیلومتری هم به لحاظ کاهش زمان مسافت و هم کاهش تصادفات و استهلاک خودروها نقش بسزایی دارد و مسیر تردد مردم شهرستان لنده به استان خوزستان، شهرستان کهگیلویه و یاسوج مرکز استان با سهولت بیشتری انجام می شود.

فرماندار شهرستان لنده بیان کرد: بهره برداری از این جاده ملی دسترسی به معدن فسفات روستای قیام را هموارتر کرده و باعث تسریع در روند توسعه و بهره برداری از این معدن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم جاده ملی لنده به تشان در آینده نزدیک

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم جاده ملی لنده به تشان در آینده نزدیک