مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 06:002021-08-03سياسي

آزادسازی حریم رودخانه کرج به زودی آغاز می شود


نشست قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییرکاربری استان البرز با محوریت بررسی عملکرد تعدادی از دستگاه های عضو قرارگاه و تبیین برنامه های آتی در دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

- ایسنا/البرز نشست قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییرکاربری استان البرز با محوریت بررسی عملکرد تعدادی از دستگاه های عضو قرارگاه و تبیین برنامه های آتی در دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به تشکیل قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی استان البرز در سال گذشته، گفت: این قرارگاه به منظور انسجام بخشی اقدامات دستگاه های مختلف، پنج حوزه از حقوق عامه یعنی تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها، زمین خواری و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، چاه های غیر مجاز، جرایم علیه محیط زیست و تعرض و ساخت و ساز در حریم و بستر راهها و رودخانه ها، که هرکدام از این حوزه ها متولی قانونی مشخص دارند را پوشش می دهد.

آزادسازی ها 21 درصد بیشتر از فاصله 94 تا 98 وی با بیان اینکه با ایجاد این قرارگاه و اقدامات صورت گرفته، مجموعه قضایی استان از حالت انفعالی خارج و در این حوزه ها که مربوط به حقوق عامه می باشد مطالبه گر شده، تصریح کرد: با توجه به آزادسازی 3800 هکتار از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی حریم رودخانه کرج به زودی آغاز می شود

آزادسازی حریم رودخانه کرج به زودی آغاز می شود