مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-03بين الملل

خشم صهیونیستها از اقدام اروپا در اعزام نماینده به مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران


وزرات خارجه رژیم صهیونیستی ضمن لفاظی و ایراد اتهام علیه ایران، حضور مقام دیپلماتیک اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب ایران را اقدامی چاپلوسانه از جانب این اتحادیه قلمداد کرد.

- به نقل از تایمز اسراییل، تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر اعزام انریکه مورا مقام دیپلماتیک و دبیرکل سرویس اقدام خارجی این اتحادیه برای حضور در مراسم شروع به کار آیت الله رییسی، رییس جمهور منتخب ایران به تهران مقامات رژیم صهیونیستی را بهت زده کرده است.

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در همین رابطه در بیانیه ای مدعی شد که این تصمیم اتحادیه اروپا را محکوم می کند و آن را نمایشی شرم آور از یک قضاوت ضعیف قلمداد کرد.

این وزارتخانه با لفاظی و اتهام زنی علیه ایران، طبق روال همیشه پا را از حد فراتر گذاشت و گفت: حضور نماینده اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف (رییس جمهور منتخب ایران) در پی آن صورت می گیرد که بیش از چند روز از اینکه ایران دو شهروند غیرنظامی کشورهای عضو این اتحادیه را در یک اقدام تروریستی علیه کشتیرانی غیرنظامی کشته است، نمی گذرد.

منابع خبری پیشتر اعلام کردند که اتحادیه اروپا قرار است انریکه مورا مقام دیپلماتیک و دبیرکل سرویس اقدام خارجی این اتحادیه را که در گفتگوهای هسته ای با ایران نیز مشارکت داشته، برای حضور در مراسم شروع به کار آیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشم صهیونیستها از اقدام اروپا در اعزام نماینده به مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران

خشم صهیونیستها از اقدام اروپا در اعزام نماینده به مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران