مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-03اجتماعي

جلوگیری از تفکیک اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز در البرز


مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با اشاره به وظیفه سنگین اداره کل حفاظت محیط زیست و نیز منابع طبیعی استان در جلوگیری از تخریب و تصرف در اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: - ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز با اشاره به وظیفه سنگین اداره کل حفاظت محیط زیست و نیز منابع طبیعی استان در جلوگیری از تخریب و تصرف در اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: یکی از اهداف مهم افزایش اقدامات نظارتی، توقف فعالیت های غیر مجاز و پیگیری قانونی در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز است.

فردین حکیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت حفظ اراضی ملی در سطح استان گفت: محیط زیست استان با همکاری و تعامل با منابع طبیعی بیش از پیش گشت و کنترل و نظارت های خود را افزایش داده است.

وی با تاکید بر جلوگیری جدی از تغییر کاربری اراضی ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده اظهار کرد: انتظار می رود سایر دستگاه ها و سازمان ها و دهیاران و جوامع ملی نیز همکاری لازم با دستگاه های متولی به ویژه محیط زیست و منابع طبیعی در این امر خطیر داشته باشند.

حکیمی با اشاره به وظیفه سنگین اداره کل حفاظت محیط زیست و نیز منابع طبیعی استان در جلوگیری از تخریب و تصرف در اراضی ملی و ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: یکی از اهداف مهم افزایش اقدامات نظارتی، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تفکیک اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز در البرز

جلوگیری از تفکیک اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز در البرز