مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-03سياسي

مشارکت هیئات مذهبی در آزادی زندانیان/ هیئات یزد 40 زندانی آزاد کردند


هیئت های مذهبی یزد امسال نیز مانند سال گذشته در زمینه آزادی زندانیان مالی و جرائم غیرعمد مشارکت جدی دارند و در این کار خیر سهیم خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال گذشته در آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اظهار داشت: امسال نیز در این امر خداپسندانه مشارکت خوبی را از سوی هیئات مذهبی یزد شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به آسیب های اجرای پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی افزود: برخی ناهماهنگی ها در سال گذشته وجود داشت که به حل آنها می توان این طرح را با موفقیت بیشتری اجرا کرد.

رضایی ادامه داد: برای اجرای هر چه بهتر این پویش جلساتی با مسئولان هیئت ها برگزار می کنیم و در همین راستا نیز نامه ای با موضوع کمک آنها به این ستاد مردمی تنظیم و در بیانیه شورای مذهبی هیئت ها کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب این پویش درج خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: سال گذشته با حضور هیئت ها و مردم دارالعباده استان، یک میلیارد و 400 میلیون تومان در ایام ماه محرم جمع اوری شد که با این مبلغ 40 مددجو به آغوش خانواده خود بازگشتند.

هیئت های یزد 555 میلیون تومان به حساب ستاد دیه واریز کردند سیدمسعود عظیمی عنوان کرد: در اجرای این طرح در سال گذشته هیئت هایی از جمله هیئت باغ گندم، مسجد جامع کبیر، خویدک، چهارده معصوم بنستان، جنت آباد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت هیئات مذهبی در آزادی زندانیان/ هیئات یزد 40 زندانی آزاد کردند

مشارکت هیئات مذهبی در آزادی زندانیان/ هیئات یزد 40 زندانی آزاد کردند