مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-03اجتماعي

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان خراسان جنوبی/ 16 هزار فرهنگی واکسینه می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از آغاز واکسیناسیون فرهنگیان استان خبر داد و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان استان از امروز آغاز و تا بیستم مردادماه ادامه خواهد داشت.

- محمدعلی واقعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان خراسان جنوبی، اظهار داشت: تمام معلمان رسمی، پیمانی، خرید خدمات آموزشی، قراردادی و معلمان مدارس غیردولتی مشمول طرح واکسیناسیون فرهنگیان هستند.

وی از آغاز واکسیناسیون 16 هزار فرهنگی خراسان جنوبی خبر داد و بیان داشت: واکسیناسیون فرهنگیان استان از امروز آغاز و تا بیستم مردادماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در شهرستان بیرجند در مرکز تجمیعی واقع در دانشگاه فرهنگیان انجام خواهد شد، مطرح کرد: واکسن سینوفارم چینی، کوو ایران برکت و آسترازنکا برای تزریق وجود دارد و معلمان می توانند هر نوعی واکسنی را که مایل هستند برای تزریق انتخاب کنند.

واقعی با اشاره به اینکه گفته مسئولان بهداشت و درمان استان واکسن برای همه فرهنگیان خراسان جنوبی تأمین شده، عنوان کرد: نوبت دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان طبق زمان بندی در شهریور و قبل از آغاز بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان خراسان جنوبی/ 16 هزار فرهنگی واکسینه می شوند

آغاز واکسیناسیون فرهنگیان خراسان جنوبی/ 16 هزار فرهنگی واکسینه می شوند