مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:202021-08-03سياسي

اختراع «خودروی بقا، تکنولوژی آینده نگرانه امدادی» در کردستان


«خودروی بقا مجهز به تجهیزات کامل کمپ امدادی» که در سوانح بزرگ و در مناطق آسیب دیده قابل استفاده است و خلق این ایده، موجب اجرای عملیات امدادی به نحو احسنت خواهد شد توسط نجاتگر نمونه جمعیت هلال احمر کردستانی اختراع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هر روزه شاهد موفقیت جوانان خلاق و با استعداد این مرز و بوم هستیم که با نوردیدن پله های افتخار برای اقتدار ایران اسلامی در جهان در حال تلاش هستند و خوشبختانه امروزه استان کردستان، خطه جوانان جویای علم و دانش، پابه پای رشد علم و دانش جهان حرکت کرده و هیچگاه از این مسیر باز نمانده و همواره سخن ها برای گفتن دارد.

فرید الله ویسی یکی از جوان و نجاتگر نمونه جمعیت هلال احمر کردستانی که تا امروز توانسته است نویسنده مقالات، کتاب و ثبت اختراعی جدید باشد.

وی با همکاری رضا زندی از جمعیت هلال احمر استان کردستان، موفق به طراحی خودروی بقا مجهز به تجهیزات کامل کمپ امدادی شدند که در سوانح بزرگ و در مناطق آسیب دیده قابل استفاده است و خلق این ایده، موجب اجرای عملیات امدادی به نحو احسنت خواهد بود.

برای آشنایی هرچه بیشتر مخاطبین فارس به گفت وگویی با این جوان فعال و مخترع نشستیم، فرید الله ویسی متولد سال1366 در شهرستان سنندج است و بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی با مدرک کارشناس حرفه ای امداد سوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختراع «خودروی بقا، تکنولوژی آینده نگرانه امدادی» در کردستان

اختراع «خودروی بقا، تکنولوژی آینده نگرانه امدادی» در کردستان