مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-03سياسي

دو هفته کشور را قرنطینه واقعی کنید


نماینده کرمان و راور در مجلس با پیشنهاد اینکه باید دو هفته کل کشور را قرنطینه واقعی کنیم، عنوان کرد: کل کشور را قرنطینه ای که اجازه ندهد هیچ تردد بین شهری صورت نگیرد و در درون شهرها فقط مراکزی که خدمات ضروری ارایه می دهند باز باشند و اگر دو هفته این اقدام .

- ایسنا/کرمان نماینده کرمان و راور در مجلس با پیشنهاد اینکه باید دو هفته کل کشور را قرنطینه واقعی کنیم، عنوان کرد: کل کشور را قرنطینه ای که اجازه ندهد هیچ تردد بین شهری صورت نگیرد و در درون شهرها فقط مراکزی که خدمات ضروری ارایه می دهند باز باشند و اگر دو هفته این اقدام را انجام دهیم حتما آثار مثبت آن را در جامعه خواهیم دید.

دکتر محمدمهدی زاهدی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت کرونا در کشور گفت: متاسفانه از روزی که ستاد ملی کرونا تشکیل شد نتوانست تصمیم گیری دقیق و عالمانه انجام دهد.

اگر ما به کشور چین یا هند که بیشترین جمعیت جهان را در خود جای داده اند مشاهده می کنیم که در چین شیوع بیماری به آن صورت وجود ندارد و درصد ابتلا و فوتی در هند نسبت به جمعیتش زیاد نیست.

وی ادامه داد: اکثر کشورهای جهان توانسته اند واکسیناسیون و قرنطینه به موقع انجام دهند و شیوع کرونا را در کشورهایشان کنترل کنند اما ما رها سازی کردیم به طورمثال در هفته گذشته تهران را چند روز تعطیل کردیم که ترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هفته کشور را قرنطینه واقعی کنید

دو هفته کشور را قرنطینه واقعی کنید