مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-03پزشكي

تزریق بیش از 43 هزار واکسن در شهرستان خمینی شهر


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر از روند خوب تزریق واکسن در شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 43 هزار واکسن کرونا در خمینی شهر تزریق شده است.

- مجتبی گلزاری در گفت و گو با در استان اصفهان و از جمله خمینی شهر این روزها به اوج خود رسیده و این امکان وجود دارد که تا پایان هفته وضعیت بدتری را نیز شاهد باشیم.

وی از روند خوب واکسیناسیون در شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: مراکز آماده تزریق واکسن در خدمت به همشهریان، آماده خدمت رسانی است؛ شهروندان پس از دریافت پیامک می توانند در مراکز اعلام شده برای تزریق واکسن حاضر شوند اما در هر شرایطی و حتی پس از تزریق واکسن باید تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر از تزریق 39 هزار و481 دوز واکسن در شهرستان خمینی شهر خبر داد و اظهار کرد: روز دهم مردادماه، تعداد دو هزار و 385 دوز واکسن به شهروندان تزریق شد و جمع کل واکسیناسیون در شهرستان به 43 هزار و 889 مورد رسید.

وی اضافه کرد: علاوه بر واکسن هایی نظیر سینوفارم، آسترازانکا، بهارات، سوبرانا و اسپوتنیک، تاکنون دو هزار و 582 واکسن کووبرکت در شهرستان خمینی شهر تزریق شده است.

ظرفیت بیمارستان های خمینی شهر تکمیل شده است گلزاری ظرفیت بیمارستان های خمینی شهر را تکمیل خواند و افزود: با توجه به وضعیت خاص نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 43 هزار واکسن در شهرستان خمینی شهر

تزریق بیش از 43 هزار واکسن در شهرستان خمینی شهر