مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-03اجتماعي

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد تا 15 مرداد


رییس اداره استعدادهای درخشان مازندران گفت: نتایج آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان در پایه های هفتم و دهم تا 15 مرداد روی سامانه این سازمان قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/مازندران رییس اداره استعدادهای درخشان مازندران گفت: نتایج آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان در پایه های هفتم و دهم تا 15 مرداد روی سامانه این سازمان قرار خواهد گرفت.

عاطفه شورزندی با اعلام این خبر گفت: 13 هزار و 314 دانش آموز مازندران در این آزمون شرکت کردند که در مجموع 1355 نفر پذیرفته خواهند شد.

ثبت نام دانش آموزان در مدارس استعدادهای درخشان هم از طریق سامانه پادا انجام می شود.

وی افزود: قبول شدگان حق جابجایی مدرسه در سال اول تحصیلی را ندارند و برای سال های دوم به بعد نیز در صورت داشتن حداقل امتیاز برای مدرسه مورد نظر می توانند جابجا شوند.

رییس اداره استعدادهای درخشان مازندران گفت: هیچ دانش آموز پذیرفته شده در آزمون به دلیل نداشتن امکانات مالی از ثبت نام در مدارس استعدادهای درخشان باز نخواهد ماند و ثبت نام همه دانش آموزان انجام خواهد شد.

وی به وجود هنرستان های استعدادهای درخشان در استان اشاره کرد و گفت: آزمون ورودی پایه دهم برای قبولی در 4 رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و سمپاد مهارتی (فتوگرافیک و کامپیوتر) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد تا 15 مرداد

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد تا 15 مرداد