مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-03پزشكي

منجیان غریق در خطر ابتلا به کرونا


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: امیدوارم واکسیناسیون منجیان غریق فعال زودتر انجام شود تا خطر ابتلا به کرونا در این قشر کاهش پیدا کند.

- رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: امیدوارم واکسیناسیون منجیان غریق فعال زودتر انجام شود تا خطر ابتلا به کرونا در این قشر کاهش پیدا کند.

مهدی حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که منجیان غریق جزو مشاغل پرخطر محسوب می شوند، طبق نامه نگاری که با وزارت بهداشت، وزارت ورزش و جوانان، ستاد ملی مبارزه با کرونا، رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی و نمایندگان مجلس داشتیم درخواست کردیم که منجیان غریق فعال به ویژه آنهایی که در سواحل فعالیت می کنند چون جزو مشاغل پرخطر قرار دهند، واکسیناسیون آنها باید سریعتر انجام شود تا خطر ابتلا به کرونا در این قشر از جامعه کاهش پیدا کند.

وی گفت: متاسفانه پیک پنجم کرونا تمام برنامه های پیش بینی شده فدراسیون در سال جاری را تحت شعاع قرار داد و مانع فعالیت دوباره استخرها شد.

البته چون برنامه ها را براساس شرایط کرونا تدوین کرده بودیم از برنامه های پیش بینی شده خیلی عقب نیستیم و براساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا سعی می کنیم به صورت مجازی کارها را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منجیان غریق در خطر ابتلا به کرونا

منجیان غریق در خطر ابتلا به کرونا