مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-03اجتماعي

جزییات نهمین سوگواره «اَحلی مِن العَسَل» و بزرگداشت ایام محرم


ادره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، جزییات برگزاری «نهمین سوگواره احلی من العسل» را تشریح کرد.

- جزییات نهمین سوگواره اَحلی مِن العَسَل و بزرگداشت ایام محرم ادره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، جزییات برگزاری نهمین سوگواره احلی من العسل را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ادره کل قرآن، عترت و نماز اعلام کرد: سوگواره احلی من العسل و بزرگداشت ایام محرم از برنامه های معنوی است که همه ساله، با حضور انبوه دانش آموزان به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی به شیوه ای جدید و با حضور محدود و نمادین دانش آموزان برگزار می شود.

بر این اساس؛ در محرم امسال، برگزاری نمادین سوگواره احلی من العسل، در سه مکان مقدس؛ حرم حضرت شاه عبدالعظیم(ع) در شهرری، ، حرم امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب و یکی از اماکن مذهبی شهر زنجان در ششم محرم به طور همزمان انجام می شود.

گفتنی است: این مراسم معنوی از شبکه های صداوسیما و شبکه شاد به صورت زنده پخش خواهد شد و دانش آموزان می توانند این برنامه را به صورت مستقیم ازکانال های مختلف مشاهده کنند.

شایان ذکر است؛ ابلاغ دبیرخانه برگزاری نهمین سوگواره احلی من العسل در اداره کل آموزش و پرورش زنجان، استان شور و شعور حسینی، صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نهمین سوگواره «اَحلی مِن العَسَل» و بزرگداشت ایام محرم

جزییات نهمین سوگواره «اَحلی مِن العَسَل» و بزرگداشت ایام محرم