مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-03اجتماعي

رگبار باران در برخی مناطق استان تهران/ کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول


وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق استان تهران و تداوم شرایط قابل قبول کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (12 مرداد) مورد انتظار است.

- وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق استان تهران و تداوم شرایط قابل قبول کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت طی امروز (12 مرداد) مورد انتظار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی چهار روز آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وقوع رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود همچنین طی 24 ساعت آینده رخداد رگبار باران و رعدوبرق در پاره ای از نقاط در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (12 مرداد ماه) با افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر در بیشتر مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

طی روز به تدریج بر تندی باد افزوده خواهد شد و پراکندگی آلاینده ها تسهیل می شود، اگرچه با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن در برخی مناطق احتمال افزایش غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر و کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار باران در برخی مناطق استان تهران/ کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول

رگبار باران در برخی مناطق استان تهران/ کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول