مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-03ورزشي

اسکوچیچ به دنبال میزبانی در تهران و بازی تدارکاتی برای تیم ملی


سرمربی کروات تیم ملی بعد از ادامه همکاری با این تیم، در دیدارهای اخیر خود با مسوولان فدراسیون فوتبال خواهان میزبانی در تهران و همین طور برگزاری بازی تدارکاتی شده است.

- سرمربی کروات تیم ملی بعد از ادامه همکاری با این تیم، در دیدارهای اخیر خود با مسوولان فدراسیون فوتبال خواهان میزبانی در تهران و همین طور برگزاری بازی تدارکاتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دراگان اسکوچیچ با اتمام ماموریت خود در خرداد و حضور چند هفته ای در کرواسی برای سپری کردن دوران مرخصی، اکنون به تهران برگشته و مشغول برنامه ریزی برای تیم ملی است.

او به دنبال حضور پرقدرت با ایران در انتخابی جام جهانی است تا ضمن رساندن ایران به جام جهانی قطر 2022، برای نخستین بار حضور در چنین رویدادی را تجربه کند.

* پرونده بازیکنان لیگ برتری بسته شد سرمربی کروات تیم ملی و دستیارانش در روزهای و هفته های گذشته آخرین بازی های لیگ برتر را تماشا کردند و با تعطیلی مسابقات، آخرین برداشت خود را از بازیکنان داخلی انجام داده اند.

اگر چه هنوز سه تیم لیگ برتری در مسابقات جام حذفی حضور دارند ولی به طور کلی سه دیدار برای پایان یافتن فصل جاری باقی مانده است.

اسکوچیچ و دستیاران داخلی و خارجی او باید ظرف 20 روز آینده فهرست نهایی بازیکنان مدنظر خود برای حضور در اردوی شهریور را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوچیچ به دنبال میزبانی در تهران و بازی تدارکاتی برای تیم ملی

اسکوچیچ به دنبال میزبانی در تهران و بازی تدارکاتی برای تیم ملی