مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-03اجتماعي

رگبار و رعدوبرق در 23 استان کشور طی امروز


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 23 استان کشور طی امروز (12 مرداد)، از برقراری این شرایط جوی در بیش از 11 استان طی فردا (13 مرداد) خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در 23 استان کشور طی امروز (12 مرداد)، از برقراری این شرایط جوی در بیش از 11 استان طی فردا (13 مرداد) خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه امروز (12 مرداد) در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، قزوین، اصفهان، یزد، قم، البرز، تهران، شمال سمنان، گیلان، مازندران، غرب گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان، شمال و شرق فارس، شرق کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد، گفت: این شرایط در مناطق مستعد با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا (13 مرداد) در استان های مازندران، ارتفاعات گلستان، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان، استان های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی مناطق استان های یزد، اصفهان، کرمان، شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعدوبرق در 23 استان کشور طی امروز

رگبار و رعدوبرق در 23 استان کشور طی امروز