مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-03اجتماعي

بارش یک میلی متری باران در همدان


 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش یک میلی متری باران در این استان، گفت: با توجه به بارش باران در استان دمای هوا رو به کاهش است.

- ایسنا/همدان  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به بارش یک میلی متری باران در این استان، گفت: با توجه به بارش باران در استان دمای هوا رو به کاهش است.

روح اله زاهدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تا پایان هفته وضعیت هوا به حالت ابرناکی خواهد بود، اظهار کرد: در بعضی مواقع شاهد قطرات باران هستیم که بارش باران به کیفیت هوا افزوده و هوای خنکی را برای هم استانی ها به همراه دارد.

وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر وزش باد موقتی و نسبتاً شدید را نیز انتظار می رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته در استان همدان یک میلی متر بارش ثبت شده است، افزود: درروز گذشته در شهرستان فامنین سه میلی متر، توسرکان یک میلی متر، بهار یک میلی متر، رزن یک میلی متر و در شیرین سو با حجم 0.

1 میلی متر کمترین بارش را به خود اختصاص داده است.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه همدان کمترین دما 14 درجه سانتیگراد و بیشترین دما 32 درجه سانتیگراد ثبت شده است، خاطرنشان کرد: در 24ساعت گذشته ایستگاه بهار با 13 درجه سانتیگراد خنک ترین و اسداباد با 36 درجه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش یک میلی متری باران در همدان

بارش یک میلی متری باران در همدان