مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-03سياسي

افزایش بستری های سمنان به 543 نفر/ کرونا جان 5 نفر دیگر را در استان گرفت


سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ 5 بیمار کرونایی دیگر در اثر ابتلا به کووید19 طی شبانه روز گذشته در این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ 5 بیمار کرونایی دیگر در اثر ابتلا به کووید19 طی شبانه روز گذشته در این استان خبر داد.

حبیب الله خجسته پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای شیوع بحران کووید19 تاکنون در مجموع یک هزار و 189 نفر در این استان قربانی این همه گیری عالم گیر شدند.

وی از شناسایی 330 مبتلای جدید طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: با شناسایی این بیماران، شمار مبتلایان به کروناویروس در این استان از ابتدای بحران کرونا تاکنون به 47 هزار و 874 نفر رسید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص 71 بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر 12 هزار 319 بیمار بستری شده پس از بازیابی سلامتی خود با حال عمومی مناسب از بیمارستان های هر دو دانشگاه استان ترخیص شدند.

خجسته پور با اشاره به شمار بستری های فعلی در مجموعه تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود تصریح کرد: در حال حاضر در مجموع 543 بیمار مبتلا به کرونا در بخش های کرونای بیمارستان های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بستری های سمنان به 543 نفر/ کرونا جان 5 نفر دیگر را در استان گرفت

افزایش بستری های سمنان به 543 نفر/ کرونا جان 5 نفر دیگر را در استان گرفت