مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-03ورزشي

آلکنو شناخت دقیق از نیمکت نداشت/ جای او مربی ایرانی بود اعدامش می کردند!


رضا مومنی مقدم می گوید که آلکنو به خوبی از نیمکت ایران شناخت کافی نداشت و اگر این نتایج توسط مربی ایرانی به دست می آمد قطعا الان اعدامش می کردند! - آلکنو شناخت دقیق از نیمکت نداشت/ جای او مربی ایرانی بود اعدامش می کردند! رضا مومنی مقدم می گوید که آلکنو به خوبی از نیمکت ایران شناخت کافی نداشت و اگر این نتایج توسط مربی ایرانی به دست می آمد قطعا الان اعدامش می کردند! رضا مومنی مقدم ملی پوش اسبق والیبال ایران و مربی سابق تیم ملی نوجوانان در گفتگو با ایسنا، در خصوص عملکرد ملی پوشان والیبال ایران در المپیک 2020 گفت: تیم ملی والیبال ایران در یک سال و نیم گذشته تنها در لیگ ملت های والیبال بازی کرد که آن مسابقات هم با حضور کادر فنی جدید بود.

باید گفت زمانی که مربی جدید و کادر فنی جدید در تیم ملی حضور پیدا می کند باید زمان لازم شناخت از تیم را داشته باشد که متاسفانه آلکنو در این مدت زمان کم تنها در لیگ ملتهای والیبال فرصت داشت بازیکنان را محک بزند و برای همین در آن مسابقات ترکیب های متفاوتی را امتحان کرد.

آلکنو هنوز به شناخت کافی نرسیده بود او ادامه داد: در المپیک شروع خوبی داشتیم و توانستیم لهستان را شکست دهیم.

با این پیروزی ما امیدوار به ادامه کار شدیم چرا که ملی پوشان بازی بسیار خوبی را از خود نسبت به لیگ ملت ها به نمایش گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلکنو شناخت دقیق از نیمکت نداشت/ جای او مربی ایرانی بود اعدامش می کردند!

آلکنو شناخت دقیق از نیمکت نداشت/ جای او مربی ایرانی بود اعدامش می کردند!