مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-03دانش

جهاددانشگاهی به عرصه های اقتصادی ورود کند


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: با توجه به مشکلات موجود در جامعه ورود جهاددانشگاهی با نگاه جهادگرانه به عرصه اقتصادی توصیه می شود.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: با توجه به مشکلات موجود در جامعه ورود جهاددانشگاهی با نگاه جهادگرانه به عرصه اقتصادی توصیه می شود.

ابوالفضل یدالهی در گفت وگو با ایسنا ضمن تأکید بر وجود قرارگاه فرهنگی در جامعه اظهار کرد: متأسفانه نبود قرارگاه واحد فرهنگی موجب موازی کاری بسیاری از سازمان ها و نهادهای فرهنگی شده و همین امر موجب سردرگمی شده است.

وی تصریح کرد: نهاد جهاد دانشگاهی با تشکیل یک قرارگاه واحد برای فعالیت های فرهنگی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه باشد.

یداللهی افزود: با تعریف قرارگاه فرهنگی منسجم توسط جهاددانشگاهی می توان مسیر واحدی برای تمام فعالیت های فرهنگی تعریف و از اتلاف انرژی و منابع انسانی و البته اتلاف هزینه ها جلوگیری کرد وی با تأکید بر اینکه مبنا و اساس نگاه جهادگرانه در جهاد دانشگاهی برگرفته از مبانی و مفاهیم قرآنی است، افزود: اگر این نگاه را در بین همه تقویت کنیم قطعاً بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی به عرصه های اقتصادی ورود کند

جهاددانشگاهی به عرصه های اقتصادی ورود کند