مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-03اجتماعي

برنامه ریزی سفر به عتبات عالیات نیازمند پروتکل های بهداشتی ویژه ای است


سفر به عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر طبق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت خواهد گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سفر به عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر طبق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت خواهد گرفت.

جواد شاد در گفت وگو با ایسنا درخصوص چگونگی انجام سفر به عتبات عالیات در ماه های محرم و صفر اظهار کرد: همانطور که می دانید ریاست سازمان حج و زیارت در برنامه تلویزیونی، اعلام کردند که آمادگی کامل جهت سفرها در ماه های محرم و صفر وجود دارد اما سفر کردن منوط به مجوز پروتکل های بهداشتی است، به گونه ای که سفرها خطری برای سلامت زائران ایجاد نکند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی ها هر زمان که شرایط فراهم شود و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه دهد، ما آمادگی لازم جهت اعزام زائرین و خدمتگزاری به آن ها را داریم.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: شرایط و چگونگی انجام سفر و اعزام زائرین وابسته به ابلاغ پروتکل ها از سوی ستاد ملی کرونا است، لذا سفر کردن به صورت هوایی و زمینی نیز بر اساس پروتکل ها انجام خواهد شد.

شاد خاطرنشان کرد: از این رو هرگونه اقدامی که برای زائرین سهولت ایجاد کرده و از شیوع و انتقال ویروس کرونا پیشگیری کند را انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی سفر به عتبات عالیات نیازمند پروتکل های بهداشتی ویژه ای است

برنامه ریزی سفر به عتبات عالیات نیازمند پروتکل های بهداشتی ویژه ای است