مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-03بين الملل

واکنش قطر به هدفگیری نفتکش رژیم صهیونیستی در سواحل عمان


قطر حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی نزدیکی سواحل عمان را محکوم و ابراز امیدواری کرد که با پایبندی به قوانین بین المللی چنین حوادثی دیگر تکرار نشود.

- قطر حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی نزدیکی سواحل عمان را محکوم و ابراز امیدواری کرد که با پایبندی به قوانین بین المللی چنین حوادثی دیگر تکرار نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه قطر در بیانیه ای اعلام کرد، دوحه حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی نزدیکی سواحل عمان را محکوم می کند و در عین حال امیدوار است با پایبندی به قوانین بین المللی عدم انجام چنین حملاتی در آینده تضمین و امنیت و ثبات منطقه حفظ شود.

این وزارتخانه ضمن مخالفت قطر با اقداماتی که به ناامنی در حمل و نقل دریایی بین المللی و تردد کشتی ها و نفتکش ها منجر می شود، بر لزوم پایبندی تمامی کشورها به توافقنامه های بین المللی پیرامون کشتیرانی در سراسر جهان تاکید کرد.

رسانه های خبری روز پنج شنبه اعلام کردند که یک نفتکش متعلق به یک شرکت صهیونیستی در نزدیکی عمان هدف حمله قرار گرفت که در اثر آن دو تن از خدمه کشتی، شامل یک بریتانیایی و یک رومانیایی جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قطر به هدفگیری نفتکش رژیم صهیونیستی در سواحل عمان

واکنش قطر به هدفگیری نفتکش رژیم صهیونیستی در سواحل عمان