مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-03سياسي

تاملی بر آمارهای افزایش «خشونت» و تحلیل آنها


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران می گوید: تاملی بر آمارها و داده های ارایه شده در خصوص پرونده های تشکیل شده در حوزه خشونت گویای این نکته است که پیشگیری از خشونت باید موضوع دارای اولویت بیشتر باشد.

- رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران می گوید: تاملی بر آمارها و داده های ارایه شده در خصوص پرونده های تشکیل شده در حوزه خشونت گویای این نکته است که پیشگیری از خشونت باید موضوع دارای اولویت بیشتر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسوی چلک، در اختتامیه دومین جشنواره ملی پایان نامه ها در حوزه خشونت که توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی وزارت علوم در دانشگاه یزد برگزار شد، گفت: امروزه یکی از موضوعاتی که نگرانی جدی ایجاد کرده است موضوع آسیب های اجتماعی است که خشونت ها به شکل های مختلف از جمله خشونت های اجتماعی و خانگی از جمله مصادیق آن هستند.

وی افزود: تاملی بر آمارها و داده های ارایه شده در خصوص پرونده های تشکیل شده در حوزه خشونت گویای این نکته است که پیشگیری از خشونت باید موضوع دارای اولویت بیشتر باشد.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در ادامه به برخی از آمارهای ارائه شده توسط پزشکی قانونی کشور اشاره کرد و گفت: در سال 98 تعداد 574 هزار و 961 پرونده در حوزه نزاع حقیقی صورت گرفته است که از این تعداد 387 هزار و 774 پرونده به مردان و بقیه به زنان اختصاص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاملی بر آمارهای افزایش «خشونت» و تحلیل آنها

تاملی بر آمارهای افزایش «خشونت» و تحلیل آنها