مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-03اقتصادي

تزریق بیش از21 هزار مگاوات ساعت برق به استان از پالایشگاه گاز ایلام


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف یاری رساندن به تامین برق مورد نیاز استان، بیش از21 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان تزریق کرده است.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: این واحد صنعتی از ابتدای سال جاری تاکنون با هدف یاری رساندن به تامین برق مورد نیاز استان، بیش از21 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه برق استان تزریق کرده است.

روح اله نوریان از تزریق 21 هزار و 208 مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون به شبکه برق استان خبر داد و اظهار کرد: پالایشگاه گاز ایلام در راستای مسئولیت های اجتماعی و برای جلوگیری ازخاموشی ها در فصل تابستان، امسال نیز نسبت به تزریق برق در شبکه توزیع اقدام کرده است.

وی گفت: در سال گذشته نیروگاه این شرکت 43 هزار و 305 مگاوات ساعت برق به شبکه تزریق کرده و در مدت مشابه نسبت به سال قبل، تزریق برق افزایش 84 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز استان، نوریان خاطرنشان کرد: از ابتدای تیر با توجه به افزایش مصرف و نیاز شبکه در راستای مسئولیت های اجتماعی ، نیروگاه این شرکت نیز تولید خود را افزایش داده و روزانه 400 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی به شبکه تحویل می دهد و به این منظور در ساعات پیک مصرف شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از21 هزار مگاوات ساعت برق به استان از پالایشگاه گاز ایلام

تزریق بیش از21 هزار مگاوات ساعت برق به استان از پالایشگاه گاز ایلام