مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-03سياسي

دولت اهتمام خوبی به تحقق مطالبات مردم در حوزه تقسیمات سیاسی داشت


شهرستان مروست که براساس مصوبه هیات وزیران از بخش به شهرستان ارتقاء یافت، شب گذشته جشن افتتاحیه این شهرستان را با معرفی فرماندار و ساختمان فرمانداری این شهرستان تازه تاسیس برگزار کرد.

- ایسنا/یزد شهرستان مروست که براساس مصوبه هیات وزیران از بخش به شهرستان ارتقاء یافت، شب گذشته جشن افتتاحیه این شهرستان را با معرفی فرماندار و ساختمان فرمانداری این شهرستان تازه تاسیس برگزار کرد.

محمدعلی طالبی در مراسم افتتاحیه شهرستان تازه تاسیس مروست از توابع شهرستان خاتم در استان یزد که به دنبال تبدیل این بخش به شهرستان برگزار شد، گفت: این رویداد در روزهای پایانی عمر دولت تدبیر و امید خاطره انگیز است و جا دارد که از تمام دست اندرکاران این اقدام و پیگیری های موثری که در این باره صورت گرفته است، تقدیر و تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که خیلی از این چنین ارتقاءها در حوزه سیاسی کشورمان گاهاً با مقاومت هایی مواجه می شویم ولی خوشبختانه در شهرستان خاتم شاهد وقوع چنین موضوعی با توجه به مردم خونگرم و روحیه خوب آنها نبودیم.

استاندار یکی از نکات قابل توجه در دولت تدبیر و امید را اهتمام به تحقق مطالبات مردم در حوزه تقسیمات سیاسی بود که به بهترین نحو در کشور استان یزد محقق شد و شاهد ارتقاء مناطقی مانند مجومرد در استان پس از انتظاری 45 ساله بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اهتمام خوبی به تحقق مطالبات مردم در حوزه تقسیمات سیاسی داشت

دولت اهتمام خوبی به تحقق مطالبات مردم در حوزه تقسیمات سیاسی داشت