مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-03اقتصادي

ضعف حمل و نقل از چالش های صادراتی یزد است/ضرورت حفظ بازارهای صادراتی


صادرکننده برتر یزدی و عضو هیات مدیره خانه صنعت و معدن یزد با اشاره به اهمیت حمل و نقل در صنعت و تولید گفت: ضعف حمل و نقل از چالش های صادراتی یزد است.

- محمد شیشه بری در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه صادرکنندگان یزدی مشکلات متعددی در زمینه صادرات کالاهای خود دارند اظهار کرد: عمل به شعار امسال که تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است اگرمحقق شود قطعا افزایش تولید داخلی و کاهش وابستگی به میزان واردات و افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی را دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توانایی های کشور برای صادرات تولیدات داخلی به ویژه تولیدات غیرنفتی به راحتی می تواند رونق چرخه اقتصادی کشور را رقم بزند افزود: کشوری مانند ایران با ظرفیت گسترده ای که در زمینه های مختلف کشاورزی، صنایع فولادی و معدنی، صنایع دستی و بسیاری دیگر از صنایع دارد و هر کدام از این صنایع در منطقه ای از کشور به شهرت, کیفیت و تنوع محصولاتی رسیده است ولی در بخش صادرات با چالش ها و موانعی روبه رو هستند.

وی تصریح کرد: مشکلات صادرات ما محدود بودن بازارهای صادراتی ایران به کشورهای همسایه از جمله عراق، ریالی است.

شیشه بری با بیان اینکه برای صادرات در حوزه حمل و نقل هم مشکلاتی داریم که این موضوع باعث می شود بازار ها به سادگی از دست برود عنوان کرد: افزایش تعرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف حمل و نقل از چالش های صادراتی یزد است/ضرورت حفظ بازارهای صادراتی

ضعف حمل و نقل از چالش های صادراتی یزد است/ضرورت حفظ بازارهای صادراتی