مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-03اقتصادي

توقف مسکن مهر یک میلیون نفر را بیکار کرد/مسکن مهرباید 7 سال پیش به اتمام می رسید


مشاور وزیر اسبق راه و شهرسازی گفت: اگر ما سالی 500 هزار واحد مسکن مهر می ساختیم و پروژه را در شرایط تحریم ادامه می دادیم و در شرایط رکودی که اقتصاد کشور ما داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هادی عباسی، مشاور وزیر اسبق  راه و شهرسازی، شب گذشته در برنامه تلویزیونی ثریا با اشاره به اینکه دولت در پایان دولت دهم نزدیک به 90 درصد از خط اعتباری 45 هزار میلیارد تومانی مسکن مهر در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده بود، گفت: در پایان مهر ماه سال 92 40 هزار میلیارد تومان از تسهیلات مسکن مهر پرداخت شد.

امروز که در خدمت شما هستیم رقم تسهیلات پرداختی به 52 هزار میلیارد تومان رسیده است در حالی که آن موقع پیش بینی می شد که با 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات این پروژه به اتمام برسد.

مشاور اسبق وزیر راه و شهرسازی در بیان عدد و رقم پیشرفت پروژه مسکن مهر عنوان کرد: مسکن مهر 1 میلیون 700 هزار واحد روستایی است و 2 میلیون و 300 هزار واحد شهری را در بر می گرفت و اگر با همان دست فرمان کار ادامه پیدا می کرد، این پروژه یک سال بعد به اتمام می رسید.

*تخریب روانی و کم کاری دولت تدبیر و امید، عامل تاخیر در تحویل مسکن مهر وی با اشاره به دلایل تاخیر 8 ساله در روند اتمام این پروژه افزود: با تغییر دولت تیم اجرایی مسکن مهر که 8 نفر بودند و کار ستادی مسکن مهر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف مسکن مهر یک میلیون نفر را بیکار کرد/مسکن مهرباید 7 سال پیش به اتمام می رسید

توقف مسکن مهر یک میلیون نفر را بیکار کرد/مسکن مهرباید 7 سال پیش به اتمام می رسید