مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-03سياسي

اعطای وام یارانه ای مسکن به 3 دهک نخست جامعه


معاون مطالعات تولیدی مرکز پژوهش های مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه سه دهک پایین جامعه توانایی بازپرداخت اقساط وام مسکن را ندارند، پیشنهاد اعطای وام یارانه ای را ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مقداد همتی کارشناس مسکن با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به اینکه باید به آینده امیدوار باشیم افزود: نارضایتی های کنونی در کشورمان ناشی از احساس ناامیدی است.

وی ادامه داد: با انتخاب آقای رییسی به عنوان رییس جمهور جدید، بارقه های امید در مردم ایجاد شد که امیدواریم با عمل به وعده ها، این احساس دائمی شود.

همتی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بحث ها در عرضه مسکن بحث زمین است اضافه کرد: زمین موجب می شود التهاب کنونی جامعه از ناامیدی و نارضایتی، فروکش کند.

کارشناس مسکن به مساحت زیاد سرزمین کشورمان اشاره و اضافه کرد: توده های جمعیتی ما کمتر از 5 درصد کشور است؛ اگر پهنه سرزمین کشورمان را به تعداد جمعیت کشور تقسیم کنیم تقریباً به هر نفر، 20 هزار متر مربع می رسد، اما ما می گوییم حداقل حق هر ایرانی، این است که 200 متر زمین به او اختصاص بدهیم.

معاون مرکز پژوهش های مجلس: صندوق ملی مسکن برای پرداخت وام یارانه ای مسکن تشکیل شود معاون مطالعات تولیدی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی هم با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام یارانه ای مسکن به 3 دهک نخست جامعه

اعطای وام یارانه ای مسکن به 3 دهک نخست جامعه