مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:052021-08-03سياسي

مشت روحانی برای آمریکایی ها باز بود/ برای رفع مشکلات نیازمند غرب نیستیم


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشت روحانی و دولتش برای آمریکایی ها باز بود و دولت آینده می تواند با تقویت اقتصاد داخلی، بهانه حفظ تحریم را از دشمنان بگیرد.

- ، در واکنش به تهدید اخیر آمریکایی ها مبنی بر اینکه فروش نفت ایران به چین را تحریم می کنند، اظهار داشت: آمریکا پیش از این، ارتباط نفتی ایران با کشورهای دنیا را تحریم کرده است و مسئله جدی در این باره وجود ندارد.

در واقع تحریم جدیدی اضافه تر از گذشته در این زمینه امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: در حال حاضر خرید نفت از ایران و پرداخت پول آن تحت تحریم آمریکا است و اگر آنان می خواستند اقدام دیگری انجام دهند، همین الان انجام می دادند و آنان نمی توانند مورد دیگری را به این تحریم اضافه کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه این ادعای آمریکایی ها غلوآمیز و برای تهدید جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: مشت روحانی و دولت تدبیر و امید برای آمریکایی ها باز بود و دست فرمان و پارادایم حاکم دولت روحانی آن بود که برای حل مسائل کشور باید به دنبال توافق با غربی ها باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در این دولت هم معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی دهد، گفت: غربی ها در این هشت سال سعی کردند که زیاده طلبی های خود را افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشت روحانی برای آمریکایی ها باز بود/ برای رفع مشکلات نیازمند غرب نیستیم

مشت روحانی برای آمریکایی ها باز بود/ برای رفع مشکلات نیازمند غرب نیستیم