مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-03اجتماعي

بقعه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب قطب مذهبی غرب کشور می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بقعه احمد ابن اسحاق (ره) شهرستان سرپل ذهاب قطب فرهنگی و مذهبی غرب کشور می شود.

- با اشاره به بازسازی حرم احمد ابن اسحاق (ره) شهرستان سرپل ذهاب، اظهار کرد: ساخت این حرم در مراحل پایانی بوده و پس از حدود چهار سال انتظار این بقعه متبرکه افتتاح می شود.

وی افزود: شهرستان سرپل ذهاب یکی از مناطق مرزی کشور بوده که اهمیت ویژه ای دارد، لذا بقعه احمد ابن اسحاق (ره) می تواند به یک قطب فرهنگی و مذهبی در غرب کشور تبدیل شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه ای که برای بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق (ره) شهرستان سرپل ذهاب در نظرگرفته شده است، تصریح کرد: تقویت واحد قرآنی این بقعه، محور قرار گرفتن آن در برنامه های قرآنی منطقه و حتی در سطح کشور و اجرای برنامه های ویژه فرهنگی و مذهبی پس از افتتاح حرم بلافاصله آغاز می شود.

صالحی گفت: برنامه های فرهنگی و مذهبی حرم احمد ابن اسحاق (ره) با همت امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در حال اجرا بوده و هیچ زمانی تعطیل نشده است.

وی افزود: امسال بزرگترین جشن عید غدیر خم استان کرمانشاه به همت امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در بقعه احمد ابن اسحاق (ره) برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقعه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب قطب مذهبی غرب کشور می شود

بقعه احمد ابن اسحاق (ره) سرپل ذهاب قطب مذهبی غرب کشور می شود