مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:552021-08-03پزشكي

حتی سرم و آب مقطر هم پیدا نمی شود/ قیمت نجومی داروهای کرونا در بازار سیاه


اگر آمار تزریق واکسن در کشور بالاتر بود الان تا حد زیادی از مرگ و میر جلوگیری می شد و شاهد مرگ تعداد کمتری از هموطنان بودیم.

- ایسنا/البرز یک پزشک گفت: اگر آمار تزریق واکسن در کشور بالاتر بود الان تا حد زیادی از مرگ و میر جلوگیری می شد و شاهد مرگ تعداد کمتری از هموطنان بودیم.

دکتر آرام اسحاقی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه حدود یک ماه پیش برای رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا به سیستان و بلوچستان اعزام شده بودم، گفت: وضعیت در سیستان و بلوچستان از نظر زیرساخت های درمانی و اوضاع زندگی خوب نبود و بسیاری از مردم در خانه های کپری زندگی می کردند.

دارو به سختی تهیه می شد و کمبود آن به خصوص نبود رمدسیویر به شدت محسوس بود و بسیاری در هما کپرها جان خود را از دست می دادند.

اسحاقی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت بسیار بدتر شده و در حال تجربه بدترین شرایط نسبت به پیک های قبلی هستیم و فاجعه در حال رخ دادن و کشور رها شده است.

فقط با مرگ بیماران بدحال تخت برای سایر بیماران خالی می شود وی در خصوص مشاهدات خود از بیمارستان های مختلف به خصوص تهران گفت: عملاً تخت خالی وجود ندارد و فقط با مرگ یک بیمار تخت برای بیمار بدحال دیگر خالی می شود.

مراکز سی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی سرم و آب مقطر هم پیدا نمی شود/ قیمت نجومی داروهای کرونا در بازار سیاه

حتی سرم و آب مقطر هم پیدا نمی شود/ قیمت نجومی داروهای کرونا در بازار سیاه