مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:502021-08-03بين الملل

مخالفت آمریکا و سازمان ملل با اخراج فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح


وزارت خارجه آمریکا و سازمان ملل در بیانیه های جداگانه مخالفت خود را با اخراج فلسطینی ها از خانه هایشان در محله شیخ جراح در قدس اشغالی اعلام کردند.

- مخالفت آمریکا و سازمان ملل با اخراج فلسطینیان ساکن محله "شیخ جراح" وزارت خارجه آمریکا و سازمان ملل در بیانیه های جداگانه مخالفت خود را با اخراج فلسطینی ها از خانه هایشان در محله شیخ جراح در قدس اشغالی اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، وزارت خارجه آمریکا درباره مساله محله شیخ جراح در قدس اشغالی تاکید کرد، خانواده هایی که چد نسل در خانه های خود زندگی کرده اند، نباید اخراج شوند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی پیشتر حکم خود را درباره شکایت چهار خانواده فلسطینی از حکم تخلیه خانه هایشان در محله شیخ جراح صادر کرد.

استفان دوجاریک، سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نیز در کنفرانس مطبوعاتی در مقر این سازمان در نیویورک مخالفت خود را با اخراج فلسطینی ها از خانه هایشان اعلام و تاکید کرد، منتظر حکم قضایی در خصوص این خانواده ها که این هفته صادرخواهد شد، می مانیم اما موضعگیری ما روشن است، قوانین بین المللی شهرک سازی و اخراج فلسطینی ها از خانه هایشان را مجاز نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت آمریکا و سازمان ملل با اخراج فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح

مخالفت آمریکا و سازمان ملل با اخراج فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح