مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-03پزشكي

رکورد واکسیناسیون در پارس آباد شکسته شد


با تزریق روزانه یک هزار و 600 دز واکسن، رکورد واکسیناسیون در دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل، پارس آباد شکسته شد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: با تزریق روزانه یک هزار و 600 دز واکسن، رکورد واکسیناسیون در دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل، پارس آباد شکسته شد.

ابراهیم امامی 12 مرداد ماه در جریان بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در پارس آباد اظهار کرد: در حال حاضر شش مرکز تجمیعی و بهداشتی تزریق واکسن در شهرستان پارس آباد فعالیت می کند و در کنار این مراکز در روستاها نیز در مراکز جامع بهداشتی تزریق واکسن برای گروه های سنی 40 سال به بالا شروع شده است.

وی تصریح کرد: در شهر پارس آباد گروه سنی بالای 50 سال تزریق واکسن را انجام می دهند و از دیروز جامعه فرهنگیان، رانندگان تاکسی و کارکنان شعبات بانک ها نیز به جمع دریافت کنندگان واکسن ضد کرونا اضافه شدند.

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: عمده تزریق ها از مجموع واکسن تأمین شده کوایران برکت است که اهالی با استقبال خوب از این واکسن سعی می کنند به گسترش واکسیناسیون در سطح این شهرستان پرجمعیت کمک کنند.

امامی به راه اندازی یک مرکز تجمیعی تزریق واکسن در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با وجود شیوع دلتا کرونا در این شهرستان بر اثر بی احتیاطی مردم آنچه که ما را امیدوار به کنترل بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد واکسیناسیون در پارس آباد شکسته شد

رکورد واکسیناسیون در پارس آباد شکسته شد