مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-03سياسي

اجرای طرح توسعه بارگاه حبقوق نبی(ع)؛ آرزویی محال یا حقیقتی شدنی؟!


چند ماه پیش شاهد برگزاری جلسه ساماندهی بارگاه حبقوق نبی(ع) با حضور تنی چند از مسئولان ارشد استان همدان و شهرستان تویسرکان بودیم که استاندار همدان شخصاً در آن حضور پیدا کرد و از ظرفیت تبدیل شدن آرامگاه این پیامبر الهی به یک مجموعه زیارتی و گردشگری بین المللی سخن گفت.

- اجرای طرح توسعه بارگاه حبقوق نبی(ع)؛ آرزویی محال یا حقیقتی شدنی؟! ایسنا/همدان چند ماه پیش شاهد برگزاری جلسه ساماندهی بارگاه حبقوق نبی(ع) با حضور تنی چند از مسئولان ارشد استان همدان و شهرستان تویسرکان بودیم که استاندار همدان شخصاً در آن حضور پیدا کرد و از ظرفیت تبدیل شدن آرامگاه این پیامبر الهی به یک مجموعه زیارتی و گردشگری بین المللی سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نکته ای که بر اهمیت این نشست می افزاید این است که با تغییر ترکیب هیئت امنای سابق که به هر دلیلی موفق به اجرای طرح جامع توسعه بارگاه حبقوق نبی(ع) نشدند استاندار همدان، فرماندار، امام جمعه و نماینده مردم تویسرکان در مجلس به عنوان مسئولان ارشد و تصمیم ساز،عضو هیئت امنای بارگاه حبقوق نبی(ع) شدند.

این اقدام در نگاه اول، عزم و اراده جدی مسئولان برای رقم زدن تحولات چشمگیر در تبدیل بارگاه حبقوق نبی(ع) به یک مجموعه زیارتی، مذهبی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری را به ذهن القا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه بارگاه حبقوق نبی(ع)؛ آرزویی محال یا حقیقتی شدنی؟!

اجرای طرح توسعه بارگاه حبقوق نبی(ع)؛ آرزویی محال یا حقیقتی شدنی؟!