مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-03سياسي

ضرورت صیانت از دستاوردهای انقلاب توسط سپاه و بسیج


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت صیانت از دستاوردهای چهل ساله انقلاب توسط کارکنان سپاه را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه ارگان ها باید در کنار یکدیگر جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب بکوشند.

- ، سرهنگ علی اکبر قاسمی صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن تقدیر از عملکرد حجت الاسلام رهبری اظهار کرد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه وظیفه سخت و طاقت فرسایی بر عهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطرنشان کرد: صیانت از مجموعه سپاه و بسیج در موضوعات دینی و سیاسی کار بزرگی است که برعهده نماینده ولی فقیه در سپاه است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه حسن سپاه در کنار مجموعه نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات است افزود: همه ارگان ها باید در کنار یکدیگر جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب بکوشند.

وی صیانت از دستاوردهای چهل ساله انقلاب توسط کارکنان سپاه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این رویکرد باید به سطح بسیج نیز تسری یابد.

گفتنی است؛ که در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام رهبری تقدیر و حجت الاسلام ربانی نژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صیانت از دستاوردهای انقلاب توسط سپاه و بسیج

ضرورت صیانت از دستاوردهای انقلاب توسط سپاه و بسیج