مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:402021-08-03پزشكي

تخت های بیمارستانی استان ایلام در حال پرشدن هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به وضعیت خطرناک ایلام در بحث کرونا، گفت: تخت های بیمارستانی در استان ایلام در حال پرشدن هستند.

- محمد کریمیان در گفتگو با که به دلتا معروف است، بسیار خطرناک تر از گونه های قبلی است و موذیانه با سرعت بالا در سرایت و مبتلا کردن افراد در حال پیشروی است و شرایط را هر لحظه وخیم تر می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: با توجه به خطرناک بودن ویروس جهش یافته دلتا، تخت های بیمارستانی در سطح استان در حال پرشدن هستند و این مسئله مورد نگرانی و دغدغه خاطر مسئولان و دست اندرکاران کادر بهداشت و درمان است.

وی افزود: وقوع پیک های پی در پی و خدمت شبانه روزی همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان در 17 ماه متوالی بدون رفع خستگی، آنان را فرسوده و خسته تر از گذشته نموده است.

کریمیان تصریح کرد: در حال حاضر این ویروس جهش یافته شیوع آن تقریباً خانوادگی شده و تمام افراد خانواده را درگیر خود می کند که می تواند به وقوع یک فاجعه بیانجامد.

تنها راه مقابله با این بیماری خطرناک رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: جدی نگرفتن هشدارهای مربوط به این ویروس کار را بیش از پیش دشوارتر خواهد کرد و اگر همه احساس مسئولیت نکنیم، قطعاً گونه دلتا سلامت همه را به مخاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های بیمارستانی استان ایلام در حال پرشدن هستند

تخت های بیمارستانی استان ایلام در حال پرشدن هستند