مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-03سياسي

در کرونای دلتا نقاهت طولانی تر است


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از فوت 120 بیمار کرونایی طی 24 ساعت اخیر در پایتخت خبر داد و گفت: با گذشت 7 هفته از خیز پنجم همه شاخص های کرونایی در تهران افزایشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علیرضا زالی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونای تهران اظهار داشت: متأسفانه پس از گذشت 7 هفته از خیز پنجم کرونا در تهران، همه ی شاخص های کرونایی در تهران افزایشی است.

زالی با اشاره به اینکه هم در میزان مراجعین بیمارستانی و بهداشتی و هم در بخش های عادی و فوتی ها شاهد روند صعودی هستیم گفت: در خیز چهارم ما بعد از هفته پنجم تقلیل آمار را شاهد بودیم اما در خیز پنجم پس از گذشت 7 هفته هنوز هم کاهشی در آمارها نداریم و برای هفته های پیش رو نیز در ابهام هستیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه کرونای دلتا حتی در فضای باز سرایت پذیری بالاتری دارد افزود: در کرونای دلتا، نقاهت طولانی تر است و تا 21 روز جواب تست مثبت است و در حال حاضر گروه های سنی 50 تا 60 سال و بعد از آن 40 تا 50 سال بیشترین بستری بیمارستانی را دارند.

وی در خصوص میزان فوتی های کرونایی تهران طی شبانه روز گذشته عنوان داشت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته در تهران بالغ بر 120 نفر جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند و گرو های سنی مبتلایان و فوتی های کرونا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کرونای دلتا نقاهت طولانی تر است

در کرونای دلتا نقاهت طولانی تر است