مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-03سياسي

توصیه مهم برای تغییر جایگاه سازمان های «تعزیرات» و «حمایت از مصرف کنندگان»


معاون وزیر دادگستری که مدعی شد این سخنان را برای آیندگان و فعالان در دولتِ جدید بیان می کند، ادامه داد: ما یک سازمان حمایت ایجاد کرده ایم و آن را ذیل یک وزارتخانه قرار دادیم که جزو بزرگ ترین تولیدکننده هاست.

- معاون وزیر دادگستری، کوچ رییس جمهور منتخب از قوه قضا به هیئت دولت را موجب درک بهتری از وظایف و حساسیت های تعزیراتی دانست و افزود: در این راستا جایگاه واقعی برای سازمان تعزیرات ترسیم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک محمود عباسی، معاون وزیر دادگستری درباره ادعای وزیر مبنی بر فزونی گرفتنِ اختیاراتِ تعزیرات اظهار کرد: وزیر دادگستری باید اعتماد هر سه قوه را داشته باشد و هر لایحه ای می بایست ابتدا در کمیسیونی در وزارت دادگستری تأیید شود.

وی با بیان این مطلب، اختیاراتِ وزیر دادگستری را محدود خواند و افزود: باتوجه به وظایف و اختیاراتِ کنونی جای تعجب دارد که چرا همگان در صدد محدود کردنِ این اختیارات هستند! عباسی بر لزوم تأکیدات رهبری مبنی بر استفاده از اختیارات این وزارتخانه، اظهار کرد: وزارت دادگستری هماهنگ کننده بین قواست و نقشی بی طرف دارد و لذا باید در بسیاری حوزه ها، تأثیر بگذارد.

وی به موضوع اصلی بحث برگشت و گفت: تعزیرات حکومتی باید در عرصه های مختلف نقش آفرین باشد؛ البته باید قوانینِ آن اصلاح شده و اختیاراتِ لازم را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مهم برای تغییر جایگاه سازمان های «تعزیرات» و «حمایت از مصرف کنندگان»

توصیه مهم برای تغییر جایگاه سازمان های «تعزیرات» و «حمایت از مصرف کنندگان»