مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-02ورزشي

شانس آسیایی شدن فولاد از لیگ، چگونه از دست رفت؟


تیم فوتبال فولاد خوزستان با از دست دادن برخی امتیازات در بازی های حساس، نتوانست از طریق لیگ برتر به سهمیه آسیایی برسد، هر چند هنوز امیدهایش برای رسیدن به سهمیه از جام حذفی زنده است.

- ایسنا/خوزستان تیم فوتبال فولاد خوزستان با از دست دادن برخی امتیازات در بازی های حساس، نتوانست از طریق لیگ برتر به سهمیه آسیایی برسد، هر چند هنوز امیدهایش برای رسیدن به سهمیه از جام حذفی زنده است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی لیگ بیستم را با عنوان ششمی به پایان رساند که این تیم می توانست با امتیاز گرفتن در برخی بازی های حساس در هفته های پایانی و قرار گرفتن در رده چهارم، اندک شانس خود را برای رسیدن به سهمیه آسیایی از طریق لیگ برتر زنده نگه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فولاد که فصل نوزدهم نیز با قرار گرفتن در رده سوم توانست به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، در لیگ بیستم هم از همین شانس تا روز پایانی لیگ برتر برخوردار بود اما از دست دادن برخی امتیازات در هفته های پایانی، باعث شد که فولادی ها دست شان از کسب سهمیه کوتاه بماند.

فولاد در هفته بیست و سوم در حالی که انتظار می رفت بتواند از بازی با نساجی برنده بیرون بیاید و از رقبایش فاصله بگیرد، با یک گل شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس آسیایی شدن فولاد از لیگ، چگونه از دست رفت؟

شانس آسیایی شدن فولاد از لیگ، چگونه از دست رفت؟