مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-02ورزشي

انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC با حضور یک ایرانی/ «معروف» در سکوت!


انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک در شرایطی برگزار خواهد شد که کاپیتان تیم ملی والیبال ایران یکی از کاندیداهاست اما مشخص نیست برای موفقیت تلاشی کرده است یا نه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی مهر به توکیو، انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک (IOC) یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در جریان بازی های المپیک در حال پیگیری است.

کمیسیون ورزشکاران از مهمترین کمیسیون های مورد تاکید IOC است و بر همین اساس به گونه ای برنامه ریزی شده که انتخابات هر دوره این کمیسیون همزمان با بازی های المپیک که نخبه ترین ورزشکاران جهان در آن شرکت دارند، انجام شود.

30 ورزشکار ترکیب کمیسیون ورزشکاران را تشکیل می دهند، هر یک از این اعضا برای یک دوره چهارساله در ترکیب کمیسیون قرار می گیرند.

دوره نمایندگی چهار نفر از اعضای فعلی کمیسیون ورزشکاران به پایان رسیده و قرار است نتیجه انتخابات در حال انجام جایگزین آنها را مشخص کند.

این انتخابات همزمان با آغاز بازی های المپیک در محل برگزاری بازی ها در توکیو آغاز شد و تا فردا چهارشنبه (4 آگوست) ادامه خواهد داشت.

اینگونه برنامه ریزی شده بود که ورزشکاران حاضر در توکیو در زمان دلخواه با حضور در محل رای گیری که در رستوران دهکده ورزشکاران در نظر گرفته شده نسبت به تکمیل فرم رای گیری و معرفی گزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC با حضور یک ایرانی/ «معروف» در سکوت!

انتخابات کمیسیون ورزشکاران IOC با حضور یک ایرانی/ «معروف» در سکوت!