مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1400 ساعت 03:202021-08-02بين الملل

امارات واکسن سینوفارم را برای رده سنی 3 تا 17 سال تایید کرد


امارات همچنین در ماه مه مجوز استفاده اضطراری از واکسن فایزر-بیون تک را نیز برای کودکان 12 تا 15 ساله صادر کرده و دبی در ماه تیر واکسیناسیون این گروه سنی را آغاز کرد.

- امارات همچنین در ماه مه مجوز استفاده اضطراری از واکسن فایزر-بیون تک را نیز برای کودکان 12 تا 15 ساله صادر کرده و دبی در ماه تیر واکسیناسیون این گروه سنی را آغاز کرد.

دولت امارات روز دوشنبه اعلام کرد واکسن ساخت چین سینو فارم را برای تزریق کودکان و نوجوانان در رده سنی 3 تا 17 سال تایید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا از المانیتور ، سازمان ملی مدیریت بلایای طبیعی و بحران فوری امارات در بیانیه ای گفت: این تصمیم پس از آزمایشات بالینی و ارزیابی های گسترده و بر اساس مجوز استفاده اضطراری و ارزیابی های محلی مطابق با مقررات مصوب گرفته شده است.

امارات نخستین کشور در منطقه خاورمیانه است که تزریق آزمایشی واکسن چینی سینوفارم به کودکان سه تا 17 ساله را به منظور مطالعه میزان اثرگذاری واکسن برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-19 در این گروه سنی، آغاز کرده است.

وزارت بهداشت و پیشگیری امارات برای مطالعه میزان ایمنی زایی واکسن سینوفارم برای کودکان سه تا 17 ساله، تزریق آزمایشی این واکسن به 900 کودک داوطلب را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات واکسن سینوفارم را برای رده سنی 3 تا 17 سال تایید کرد

امارات واکسن سینوفارم را برای رده سنی 3 تا 17 سال تایید کرد